9.4.15

פלפלים בתחמיץ מהיר הכנה

החמוצים מוספים חיים לאוכל, אמי שוהה בבית אבות לדבריה האוכל טעים אבל תפל, היא נמתלוננת שאם אין לה חמוצים האוכל לא טעים
ובאופן קבוע אני מביאה לה  צנצנות חמוצים שמתבלות לה ולחברותה את הארוחות.
כשעברתי התקף אסתמטי קשה התקשרה אמי 'אין לי חמוצים לא יכולה לאכול' חיפשתי אפשרות זריזה בלי יותר מדי התעסקות ונזכרתי שחמותי הייתה מבשלת בתחמיץ
שחזרתי את המתכון שלה . מהיר וטעים.
אמא הודיעה שהיא מעדיפה גרסה זו של פלפלים בתחמיץ .
והחיים קלים יותר


למתכון
כ10-12 פלפלים בצבעים שונים
1-2 פלפלים חריפים (אופציונלי)
לציר הבישול
3 כוסות מים
1 כוס חומץ הדרים
2-4 כפות סוכר או תחליף
3 כפיות מלח אטלנטי גס
3-4 עלי דפנה
4-5 פלפל אנגלי
4-5 זרעי פלפל ארבע העונות
1 כף חרדל דיז'ון
חופן שמיר קצוץ ( ותרתי כי אסור לאמא ירוקים)
אופן הכנה
מרתיחים בסיר רחב ,טועמים מתקנים תיבול אם צריך.
לאחר הרתיחה מכניסים את הפלפלים לתחמיץ, מביאים שוב לרתיחה
מבשלים כמה דקות עד שהפלפלים מתרככים מעט
מכניסים את הפלפלים לצנצנת או כלי זכוכית
מוספים
שיני שום מראש שלם ,פרוסות דק
יוצקים את התחמיץ החם מעל
שומרים במקרר זמן ממושך

תהנו

חברים,החמוצים שונים ממליצה לנסות ולשתף אותי בניסיונות שלכם, בשדרוגים והגוונים שעשיתם.
מעוניינים להתנסות במתכונים נוספים שלי?
הירשמו בקוביית העדכונים מצד ימין למעלה.
מוזמנים להצטרף לקבוצת האוכל שלי בפייסבוק
תודה שהייתם איתי שיהיה לכולנו יום נפלא 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה