15.3.16

גלילות עלי אורז ופרג קריספי


גלילות פריכות מממולאות כל טוב, ממכרות מאלה שחבר קורא לחבר.ללא גלוטן וללא סוכר, וללא מוצרים מהחיי. מומלץ!!!
למתכון תחלאס

200 גרם פרג
½כוס חלב/חלב סויה או מים
2 כפות דבש
¼כוס אבקת סטויה או  דבש/ סילאן
לחמם בסיר ולערבב לתערובת אחידה.
להוסיף
1 כפית מיץ לימון
1 כפית תמצית וניל איכותית
1 כף חמאה או שמן
50 גר אגוזים קצוצים (אופציונלי)
50 גר צימוקים(אופציונלי)
לערבב היטב ולצנן.
דפי אורז
עיצוב הגלילים
להשרות במים פושרים מספר שניות להוציא על מגבת
למרוח על 3/4 מהעלה שכבה דקה ואחידה של פרג
לגלגל צמוד לכל האורך .
לשמן בתרסיס שמן בטעם חמאה ניר אפיה להניח את
גליל הפרג ולשמן בתרסיס השמן או חמאה את הגליל. לאפות בחום גבוה
20-30 דקות. הגליל צריך להיות שחום וקשה.


אותה הגברת בשינוי האדרת
 
*ניתן להחליף את הפרג באגוזים קצוצים דק.



חברים, תודה שהגעתם לכאן.
ההשקעה  ביצירת מתכון מדויק, צילום (גם אם לא כל כך מוצלחים) כתיבה ועריכה של כל רשומה, הם עבודה מאתגרת שאני משקיעה בה זמן רב. קוראים רבים נכנסים לבלוג מדי יום, יש שלא משאירים עקבות ויש המשאירים לי סימן.
התגובות והלייקים שלכם הם הפידבק שלי וחשוב לי לקבלם, אודה לכם אם תשאירו אות לביקורכם.

כמו כן קיימת האפשרות למלא בקוביית 'נשארים מעודכנים' מימין למעלה, את הדוא"ל שלכם ותקבלו הודעה בכל פעם שאני מעלה מתכון חדש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה