19.6.16

מכבסת תולה מכבסת תולה ..סוד הכביסה שלי


הנכדים הגיעו בריצה ונעצרו בפתח הבית .. 'סבתוש מה הריח הנפלא הזה' הכלה מגיעה חיבוק נשיקה .. יש לך בושם חדש שואלת,  הכל מריח נפלא פה (ואני גרה ליד הרפת)
ואני בתימהון היום לא התבשמתי, ופתאום הבזק את הכיסויים וכריות של הסלון והבגד שלבשתי בכולם השתמשתי במרכך החדש של ... סוד.
במשפחתי זה לא סוד שבשנים האחרונות לא השתמשתי במרכך כביסה. לא הייתי מרוצה מהריח שהיה נעלם מהר ואת הרכות השגתי בשימוש בחומץ פשוט.סוד מציגה חדשנות מתקדמת בסדרת מרככים מרוכזים חדשה Soft & Oils. הסדרה מחברת בין עולם הטיפוח והביוטי לבין עולם הכביסה. הסדרה החדשה עם שמנים ארומתרפיים מבשמים  המזינים את סיבי הבגד ומעניקים בישום יוקרתי ורכות מפנקת.  הם מכילים שמנים ארומתרפיים מטפחים -  לחוויית  בישום יוקרתית ורכות מפנקת.
וזהו מעכשיו אני מצטיידת במלאי של מרכך

ועוד כמה סודות לכביסה מושלמת שלמדתי מסבתא:
כלל ראשון להקפיד שלא למלא את מכונת הכביסה יתר על המידה כדי שתהיה חופשיה לנוע בזמן הפעלת המכונה. כך הכביסה תצא ריחנית ונקייה יותר.
בנוסף מסבתא למדתי שלכבס ולתלות  בגדים על הצד ההפוך שומר עליהם. 

להסרת כתמים עיקשים
קחו מספריים וגזרו את הכתם. הדרך הכי קלה להורדתו. ועכשיו ברצינות
פתרון מהיר לכתמי דאודורנט או אנטי פרספירנט הוא לשפשף את האזור המוכתם עם חלק נפרד של אותו בד. השפשוף יפזר את הכתם וימחק את הפסים הלבנים. להסרה מושלמת של סימני דאודורנט לבנים שהצטברו על הבגד, השרו את הבגד בתמיסה של מים פושרים ושמפו או ג'ל כביסה, לאחר מכן כבסו כרגיל לפי הוראות הכביסה שעל התווית
השריית כביסה עם כתמים או רענון הבד  
כתם טרי השרייה מוקדמת במי סבון כביסה יכולה להועיל 
כשמשרים אריג  בחומר כביסה ומים, מאפשרים ליתרונות של חומרי הכביסה המודרניים מרכיבים מבהירים, אנזימים שנלחמים בכתמים וחומרים מקציפים, הזדמנות לנתק את הכתמים מהאריג ולהסירם ובכך לחדש את הצבעים ואת יופי הבד. 

כדורי צמר על הסוודר.
אם אינך יכולה לסבול את כדרדורי הצמר שמופיעים לפתע על הסריג  פרסי את הסריג על משטח שטוח. עברי עליו בעדינות עם אבן ספוגית מהסוג המשמש להסרת עור קשה מכף הרגל . אפשר להשתמש גם בסכין המשמש לקילוף תלתלי פרי הדר ולקטום את הכדורים שנוצרו.
חשוב לזכור שכביסת יד וייבוש בתלייה הפוך ובצל הן הדרכים הטובות ביותר למנוע את היווצרות הכדורים האלה מלכתחילה..
סריגים שהתכווצו
כדאי להשרות את הסוודר במים קרים, לפרוס אותו על מגבת עבה מעל סריג או חולצה במידה הנכונה ולחבר אותם בסיכות תוך כדי מתיחה. אחר כך, יש להשרות שוב את הסריג במים קרים ולתלות על גב כיסא פלסטיק או כיסא קשיח אחר, ומאוחר יותר לתלות על קולב ולהמשיך ולמתוח. ולקוות שזה יועיל.
כביסת פרטים לבנים
הפרידו כביסה לבנהכביסה לבנה אני מכבסת ב30 מעלות בתכנית העדינה ביותר. מוסיפה לאבקת הכביסה חצי כוס חומץ,  ובסיום הכביסה משתמשת במרכך סוד.
מגבות לבנות אחת מכבסת ביום יום עם יתר הכביסה הלבנה. אחת לפרק זמן אוספת גרביים, גופיות, תחתונים לבנים ומכבסת עם המגבות במים חמים. גם אז מוסיפה חצי כוס חומץ ומשתמשת במרכך של סוד. זכרו שאקונומיקה לא מתאימה לכל בגד אלא אך ורק לכותנה. אין להשתמש באקונומיקה לכל סוגי הבדים האחרים, כיוון שהתוצאה תהיה הצהבה של הבד או הכתמתו..
הסרת כתמי פרי מבד לבן
אפשר לנסות לשטוף באמצעות תערובת של מיץ לימון טרי עם מים ביחס 1:1. שיטה זו טובה רק לבגדים לבנים! ולא מתאים לבגדים בצבעים אחרים
הסרת כתמי פרי

אם מדובר בכתם של שזיף, ניתן להשרות אותו בחלב חם במשך שעה. פירות אחרים משרים את הבגד כשעה בנוזל להסרת כתמים, חשוב לא לתת לנוזל להתייבש על הכתם.
הסרת כתמי גריז
משרים את הבגד לחצי שעה בנוזל כלים, מקרצפים ושוטפים היטב. אם זה לא עוזר, מספיגים את הבגד בחומר לניקוי שמנים (כיריים, תנורים וכו' )המכיל ממיס ומקרצפים היטב בעזרת מברשת שיניים/ ציפורניים.
הסרת מסטיק מבגד

אפשר להניח את הבגד במקפיא לכמה דקות ולקלף ממנו את המסטיק ואת השאריות עם מעט טרפנטין וצמר גפן. שיטה אחרת - לרסס במעט (ממש מעט!) ספריי נגד חרקים על המסטיק.
הסרת כתמי שמן
בעיקר יעיל מבדי כותנה, להשפריץ על הכתם מסיר שומנים להניח כ-5 דקות ולשטוף.
תליית שמלות חולצות וג'קטיםמסבתא למדתי לרפד קולבים של בגדים בספוג 
ועליהם לתלות חולצות שמלות וג'קטים לשמירה על צורת הכתפיים

והכי הכי חשוב:לסיים בשטיפה עם מרכך הכביסה החדש של סוד Soft & Oils.
ועכשיו עם קופון הנחה במיוחד עבורכם
 


טליטיפ
פקק אחד של מרכך סוד במי השטיפה של הבית ריח נעים ישרה בכל הבית
‫#‏חושפת_את_הסוד‬ ‫#‏סוד‬

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה