10.5.17

מישל'ס פרניצ'ר-קפה גלריה בניחוח צרפתי


כשמגיעים למרכז פנורמה המודרני והדינמי, לא ניתן לשער מה מחכה לנו בקומה השלישית, כבר עם הפתח דלתות המעלית התחושה היא של מסע בזמן למאה ה-19, לעולם מכושף, של טירות וארמונות. שילוב בין מוזיאון, חנות רהיטים, בית קפה ותפאורה לסרטים של פעם.המקום מנוהל ע"י חנה שוחט שאישיותה מתאימה למקום, חנה, השכילה להכניס חיים, בריהוט העתיק. החנות מוארת וצבעונית,  וניכרת העיצוב שנעשה באהבה ע"י חנה, כשברקע מושמעת מוזיקה צרפתית המתאימה למקום.

המקום היינו מקלט ומנוחה משאון היום במרכז הכרמל הסוער, מקום ש
ניתן להגיע ולהתרשם מהריהוט וחפצי האומנות שיובאו מארמונות וטירות של רוזנים ודוכסים בצרפת ובאנגליה. מוזיאון שבו מותר לגעת בכל ומותר להתרווח על כל כורסא וספה ולדמיין מי הדוכסים ועלמות החן שנהנו מהריהוט במאות הקדומות.

בנוסף להנאה מהריהוט ופרטי האומנות שניתן לרכוש, ניתן ליהנות מארוחות צרפתיות קלות, כריכים שופעי כל טוב, פירקסה, מיני סלטים, ירקות כבושים, אנטיפסטי, גבינות, ממרחים ומטבלים כמו גם מאפים מתוקים, וקפה איכותי,  כשהכול נעשה בידיה של מנהלת המקום חנה שוחט, בהכנה טרייה וכשרה, בישיבה נינוחה על הריהוט העתיק, שעליו ישבו רוזנים ודוכסים, שאותו ניתן לרכוש בסיום הארוחה.

זהו המקום האידאלי לפסק זמן במרוץ החיים היום יומי, למנוחה והתרגעות, ומילוי מצברים באמצע יום העבודה. או לארוחה רומנטית בשעות בין ערביים. פשוט חוויה מפנקת רומנטית במחירים לכל כיס, באווירה מלכותית!
עוד פרטים באתר רשת גלריות מישל'ס

מרכז פנורמה, שדרות הנשיא 109 חיפה

שעות פתיחה: א' – ה' – 09:00-20:00
שישי – 09:00-15:00

טלפון: 04-8449357

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה